18 مدل کیوت چراغ خواب رومیزی کودک + از کجا بخرم

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

 

خرید چراغ خواب رومیزی کودک بهترین مدلهای فانتزی در این فروشگاه قرار گرفته باید بدانید خیلی از افراد نمیتوانند در تاریکی مطلق به خواب روند پس بهترین گزینه برای این دسته از افراد داشتن یک چراغ خواب مطالعه در کنار خود میباشد البته لامپ شب خواب رنگی یا چراغ خواب دوشاخه دار پریزی هم میتواند برای این افراد گزینه خوبی باشد اگر برایتان سوال است چه نوری برای چراغ خواب مناسب است بهترین نور نور قرمز رنگ میباشد چون رنگ های دیگر می تواند جلوی تولید ملاتونین در مغز را بگیرد و خوابیدن را برای ما سخت تر کند هر چند خیلی ها با رنگ قرمز عادت نیستند و ترجیح میدهند از رنگ آرامش بخش آبی استفاده کنند هر چند از نظر علمی گفته شده که سیستم بدن طوری تنظیم شده است که بهتر است در تاریخی به خواب رویم.

قیمت چراغ خواب رومیزی بچه گانه بستکگی به جنس و برند دارد کودکانی که نزدیک زمان خواب با وسایل الکترونیکی استفاده میکنند ، بیشترین مشکل را در هنگام خواب دارند به همین دلیل به افراد دچار بی‌خوابی میشوند وسعی کنید حدود 30 دقیقه قبل از گوشیهایتان کنار بگذارید و پیشنهاد میشود از آبی در اتاق خواب استفاده نکنید چون باعث دیر خوابیدن شما خواهد شد.

 

چراغ خواب چیست :

شاید بتوان گفت چراغ خواب از زمان هایی که اتش بوده مورد استفاده قرار میگرفت البته نه به این صورت چراغ خواب هم باعث زیبایی اتاق و نورپردازی متفاوتی خواهد شد معمولا اندازه این چراغ ها کوچک است و به صورت اشکال مختلف در بازار موجود است که میشود گفت ازقیمت سی هزار تومان تا چند میلیون تومان قیمت گذاری میشوند.

 

چراغ خواب مناسب اتاق کودک بچه ها باید چگونه باشد :

همه ما کودکی را تجربه کرده ایم و میدانیم که کودکان عاشق وسایل عجیب قریب میباشند پس چراغ خوابی را انتخاب نمایید که برای کودکانتان جذاب باشد و از همه مهم تر با آن راحت باشند چون ممکن است کودکان گاهی وقتا از برخی اجسام بترسند پس قبل خرید محصولات برای کودکان خود به این نکته هم توجه فرمایید. چراغی را در هنگام خرید چراغ خواب کودک را برای کودکانتان انتخاب نمایید که لامپ های آن دارای حفاظ باشند پس تا به چشم فرزندان اسیب وارد نشود چون با ضعیف شدن چشم ها بدون شک موفقیت از کودکان شما سلب خواهد شد.

در ادامه مقاله از  19  عدد چراغ خواب مطالعه ریسه ای بچه گانه عروس ارزان، را برای شما قرار داده ایم. همه این چراغ خواب‌های کودکانه در بیشتر فروشگاهای دنیا به فروش میرسند. شما با کلیک روی تصویر یا ایکون سبز رنگ خرید محصول و توضیحات هر آیتم، می‌توانید وارد تصاویر و توضیحات بیشتر را محصول مورد نظر شوید.

 

 

چراغ خواب فضانوردی

 

قیمت چراغ خواب فضانوردی 1.100.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

برای بار سوم شارژ شد

 

 

قیمت چراغ خواب کیتی

 

 

قیمت چراغ خواب کیتی 295.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

طرح کیوت

موجود شد

 

چراغ خواب آدم فضایی

 

ساخته شده از آهن با کیفیت بالا چراغ رومیزی شیک و مدرن، طراحی زیبا. ایجاد حسی زیبا،  برای شما هدف ما این است که شما را از خرید خود راضی کنیم

 

قیمت چراغ خواب آدم فضایی 195.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

فقط 2 عدد موجود است

موجود شد

 

 

 

قیمت چراغ خواب رقص نور 550.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

تامام شد

 

چراغ خواب ستاره ای

 

قیمت چراغ خواب ستاره ای 200.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود شد

 

قیمت چراغ خواب کوچک مینی

 

قیمت چراغ خواب کوچک مینی 40.000 تومان

2 عدد ارسال خواهد شد

برای بار سوم شارج شد

 

 

چراغ خواب پروژکتوری هیجان انگیز
قیمت چراغ خواب پروژکتوری  650.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

چراغ خواب ستاره ای

 

چراغ خواب ایستاده اتمسفر

 

قیمت چراغ خواب اتمسفری  380.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

   چراغ خواب کریستال Star Master

قیمت چرلاغ خواب پروژکتوری  120.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

چراخ خواب طرح قطره

قیمت چرلاغ خواب قطره 35.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

  

چراغ خواب مکعبی

قیمت چراغ خواب مکعبی  200.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

  

چراغ خواب پروژکتوری پرتوافشانی نوری لاکپشتی :

چراغ خواب کودکانه و حتی برای بزرگسالان که یک چراغ خواب قدیمی , در زمانی که وارد بازار شده جزو پرفروش ترین ها بوده است . این چراغ خواب به محض روشن شدن طرح صدها ستاره و ماه بر روی دیوار نقش می بندد در چهار رنگ چهار رنگ تابشی پروجکشنی قرمز، نارنجی، سبز، آبی نور دهی میکند. و شامل چهار آهنگ ملایم می باشد.
این چراغ خواب لاک پشتی فانتزی بچه گانه رومیزی دارای جنس نرم و لطیفی است دارای 4 دکمه روی لاک، لاک پشت که کار اونها خاموش و روشن شدن چراغ، تغییر رنگ های چراغ ، کم و زیاد شدن نور و تغییر ملودی است .
این محصول با سه عدد باتری قلمی ساعتی کار میکند البته میتونید به این دستگاه آدابتور هم نصب نمایید البته خودتان این کار را انجام ندهید به یک الکتریکی مطمئن این کار را بسپارید.همچنین این دستگاه دارای تایمر 45 دقیقه ای اتوماتیک برای خاموش شدن در شب میباشد.یک مدل چراغ خواب دخترانه پسرانه که مناسب هدیه دادن میباشد.
قیمت چراغ خواب کودک فانتزی لاکپشتی 95.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

چراغ خواب پروژکتوری ستاره ای :

با این محصول اتاق خواب ، پذیرایی برای تزئین عروسی ، تولد ، مهمانی ها. خود را تزئین کنید. مناسب بچه ها بزرگسالان و اتاق خواب دخترانه میباشد. یک چراغ خواب چشمک زن ستاره ای چند رنگه که با 3 عدد باتری قلمی تأمین می شود. یک چراغ عاشقانه و طرح زیبای دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد میباشد.

چراغ خواب موزیکال ستاره ای یک محصول متفاوت که با روشن کردن آن در تاریکی شب ها هزاران ستاره رنگارنگ در سقف و دیوار ظاهر خواهد شد و یک فضای رومانتیک را در اختیارتان قرار میدهد. این چراغ خواب قابلیت تامین برق از پریز برق و یو اس بی و همچنین باطری قلمی که در زیر دستگاه قرار تعبیه شده است را دارد.

یک مدل جدید چراغ خواب عروس و کودکانه دارای سیستم پروجکشنی با قابلیت چند رنگی دارای کلید خاموش روشن قابلیت تابش صدها ستاره و ماه بر روی دیوار در تنوع چهار رنگ تابش قرمز، نارنجی، سبز، آبی میباشد. این محصول دارای وزن حدود 198 گرم و قد محصول 11.7 سانتی متر است.

 

قیمت چراغ خواب عاشقانه عروس کودکانه 120.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

چراغ خواب رنگین کمانی :

این محصول 23 سانتی کوچک با نور دهی طرح رنگین کمان یک فضای رومانتیک را برای شما به ارمغان می آورد و فرقی نداری چه سنی دارید کودک هستید یا میانسال فط کافی است این محصول را روشن نمایید تا یک رنگین کمان زیبا بر روی دیوار اتاق تان ظاهر شود.

طیف رنگین كمانی این چراغ خواب قابل تنظیم است و شما خریداران محترم می توانید با برنامه ریزی جالب این دستگاه هر نوری را با فواصل زمانی مشخص بر روی دیوار انعكاس دهید و از داشتن این دستگاه لذت خواهید برد.

این چراغ خواب رنگین کمانی دارای عدد 5 ال ای دی نورانی است ساخته شده از مواد ABS با کیفیت بالا که با 4 عدد باطری نیم قلمی تغذیه میشود .کار کرد با این دستگاه اسان است فقط کافی است دکمه دستگاه را با انگشتانتان لمس نمایید و بعد شاهد نور های زیبا رنگین کمانی بر روی دیوار خانه باشید .

قیمت چراغ خواب رنگین کمانی عاشقانه 65.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

شمع ال ای دی چیست :

این شمع های لوما کندل Luma Candles عاشقانه مناسب هر کجایی که تصور کنید میباشد این محصول با 3 عدد باطری نیم قلمی در هر شمع کار میکند. جنس این محصول از موم است که میتوانید هم از کنترل و قسمت پایین شمع آن را خاموش روشن نمایید. این شمع ها دارای 12 طیف رنگی میباشند قابل استفاده در منزل ، اتاق خواب ، مهمانیها جشن ها تولد ، دفتر کار ،کودکان،بزرگسالان مباشد . دارای تایمر 4 و 8 ساعته برا خاموش شدن اتوماتیک شمع ها که اگر یادتان رفت شمع ها خودکار خاموش شوند.

قیمت شمع عاشقانه کنترلی لوما کندل 120.000 تومان

3 عدد همراه متعلقات ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

 

چراغ فانوسی ال ای دی :

ارتفاع فانوس 21 سانتیمتر میباشد اتصال با پورت پورت یو اس بی و شارژ باطری جهت حمل و نقل آسان در شب دارای لامپ ال ای دی 1 وات ولتاژ ورودی مورد نیاز برای شارژ ۵ ولت و جریان ورودی ۵۰۰ میلی آمپر روشن و خاموش شدن توسط دکمه و همچنین به صورت خودکار توسط فوت کردن شما این محصول علاوه بر شارژ شدن با برق ، قابل شارژ با نور خورشید می باشد که در طول روز از طریق باتری های جذب انرژی خورشیدی که در سر فانوس قرار است نور خورشید را جذب نموده و شارژ می شود

 

قیمت فانوس ال ای دی مسافرتی شارژی 55.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

چراغ خواب حشره کش و کاره:

اگر دنبال یک حشره کش برقی بدون قرص هستید و فکر میکنید حشره کش برقی از کجا بخریم این بهترین گزینه برای شماست هم به عنوان چراغ خواب میتوانید از این محصول استفاده نمایید و هم حشره کشی چون با نوری که داره حشره های نگون بخت رو جذب خودش میکنه و کارشون رو تمام میکنه و اینجوری میشه که دیگه اتاقتون بدون پشه مشه میمونه

چراغ خواب چند کاره با ور ملایم ابی رنگ که باعث ارامش شما خواهد شد و میتوانید در اتاق کودکان استفاده نمایید بوسیله نور مخصوص این حشرکش الکتریکی جذب شده و با برخورد به جریان الکتریکی کشته می شونداین حشره کش نوری دارای استاندارد مصرف و دارای حفاظ بوده و هیچ گونه خطری برای بچه ها نخواهد داشت.

قیمت چراغ خواب حشره کش دار 50.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

چراغ خواب کودک از کجا بخرم:

شما میتوانید چراغ خواب خود را سفارش دهید و بعد همکاران ما بعد چند ساعت بسته بندی و فردای همان روز ارسال خواهد کرد و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل خود تحویل بگیرید.

آیا حتما باید برای نوزادان چراغ خواب خرید:

معمولا کودکان زیر 1 یا 2 سال معنی ترس را درک نمی کنند پس ضرورتی ندارد که از چراغ خواب برای آنها استفاده نمایید.

چطور چراغ خواب رومیزی رو به دیواری تبدیل کنیم:

شما میتوانید با نصب یک شلف دیواری بر روی دیواری چراغ خواب رومیزی خود را به سادگی تبدیل به دیواری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *