صندل مردانه جدید و راحتی از کجا بخرم+کفش تابستانه پسرانه چرمی مشکی قهوه ای 1402

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 3 {دقیقه}

 

Codes

خرید صندل مردانه ارزان قیمت اینجاست صندل مردانه پسرانه یا کفش تابستانه میتواند در  هوای گرم سال به کمک شما بیایید مخصوصا انهایی که فعالیت های پر تحرک دارند این کفشها بخاطر باز باز بودن اطراف ان باعث گردش هوا خواهند شد و این امر باعث میشود که پاهای شما عرق نکند.

صندل زیبای مردانه جلو باز در مدلهای کلاسیک اسپرت بندی چسبی بدون بند کشی پاشنه دار بدون پاشنه در بازار موجود است برای خرید صندل به خصوص کفش های تابستانه مردانه که میخواهید برای فعالیت های بیرون از ان استفاده نمایید نکاتی را توجه نمایید که ما در این مقاله تخصصی به تمام ریز کاری خرید کفش های تابستانه میپردازید و بهترین کفشهای تابستانه و بهاری چرمی را برای اقایان معرفی مینمایید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

 

 

بهترین کفش صندل مردانه پسرانه چه طرح و رنگی است :

صندل مردانه تابستانی تایلندی مجلسی بدون شک رنگی مشکی بهترین رنگ برای اقایان میباشد اگر رنگ مشکی رنگ عشق است اما برای اقایان بهترین رنگ است و یکی از مزیت های کفش صندل مشکی این است اگر دچار صدمه شود بخاطر تیره بودن به سختی قابل رویت میباشد و اگر صندل چرنی باشد با یک روغن و واکس ساده مثل روز اول خودش خواهد شد و معموال رنگ مشکی با همه شلوار ها ست میشود.و نکنه اخر و طلایی این است که هیمشه صندلی را انتخاب کنید پاشنه با کیفیت داشته باشد و از پاشنه های تخت و بی کفیت استفاده نشود و طراحی آن به شکلی باشد که پا کاملا در صندل قرار بگیرد.

 

 

چیکار کنیم عمر کفش تابستانه صندل افزایش پیدا کنید :

دست است که نوع متریالی که در کفش مورد استفاده قرار میگرید بسیار مهم است اما اگر شما بهترین صندل یا کفش را داسته باشید ولی از ان درست مراقبل نکنید کیفیت خود را از دست خواهند داد ساده ترین راه برای بالا بردن کیفیت کفشهای چرمی چه مصنوعی چه طبیعی این است که نگذارید گردو خاک رو انها بنشیند و در مواقعی که کفش نیاز به واکس یا براق کننده دارد حتما این کار را انجام دهید تا همیشه چرم کفش نرم بماند و سعی کنید با کفشهای بیرون خو فعالیت هایی مثل ورزش انجاک ندهید و برای این کارها یک کفش مخصوص داشته باشید که فقط برای ورزش و فعالیت های این چنینی باشد.

 

کاربرد های صندل کفش تابستانه مردانه چیست :

کار برد صندل مردانه متفاوت است میتوایند برای پیاده روی از آن استفاده نمایید میتوانید در محیط کار آن را بپوشید میتوانید برای پیاده روی از آن استفاده نمایید که همه چیز بستگی به خودتان باشد و در انتخاب کفش تابستانه مردانه باید دقت نمایید که کفشی انتخاب کنید که نه پاشنه بلند باشد و نه تخت و در حدی باشد که شما در مواقع راه رفتن احاس راحتی کنید.

 

صندل مردانه جدید و راحتی از کجا بخرم

 

قیمت صندل سفید مردانه 269.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

قیمت صندل سفید مردانه

 

قیمت صندل سفید مردانه 200.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

قیمت صندل عسلی مردانه

 

قیمت صندل عسلی مردانه 189.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

کفش صندل تابستانه مردانه جدید قهوه ای

مشخصات کفش صندل تابستانه قهوه اي مردانه چرم مصنوعی  :

نامك فش تابستانه قهوه اي مردانه

جنسیت مردانه پسرانه

جنس رویه کفش چرم مصنوعی

جنس زیره کفش پلیمر

نوع کاربری مناسب فعالیت روزانه

رنگ کفش قهوه ای طرخ دار

سایز 41 تا 44

قیمت صندل کفش چرمی تابستانه مردانه 99.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است


کفش صندل تابستانه بهاری مردانه جدید مشکی چرمی

مشخصات كفش تابستانه مشكي مردانه پسرانه چرم مصنوعی :

جنسیت مردانه پسرانه

جنس رویه چرم مصنوعی

جنس زیره پلیمر

نوع کاربری مناسب فعالیت روزانه

رنگبندی مشکی طرح دار

سایزبندی 41 تا 44

قیمت کفش صندل تابستونی مردانه پسرانه 115.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

کفش صندل تابستانه بهاری مردانه جدید مشکی

مشخصات كفش تابستانه مردانه پسرانه مشکی فوم چرمی :

جنسیت مردانه پسرانه

جنس رویه کفش فوم

جنس زیره pvc

نوع کاربری کفش مناسب فعالیت روزانه

رنگبندی مشکی طرح دار

سایزبندی 40 تا 44

قیمت صندل کفش تابستانه مردانه چرمی 105.000 تومان

1 جفت ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

 

 

چرا باید در هوای گرم تابستان با کفش جوراب هم بپوشید :

باید بدانید در فصل تابستان اگر میخواهید کفش جلو بسته یا جلو باز بپوشید، جورا را فراموش نکنید چون نپوشیدن جوراب سبب خواهد شد تا پاها بیش از حد عرق کنند و این خود باعث خشتگی شما خواهد شد جوراب پودن باعث میشود ظاهر کفش حفظ بماند چون عرق کردن باعث میشود کفش خیس شود و از همه مهم تر به پوست پایتان هم اسب وارد میشود که درت ابستان بهترین جوراب جوراب های شیشه ای میباشد که مخصوص مردان هم میباشند. کفشهای تابستانه خوب باید انعطاف پذیری خوبی داشته باشند که به راحتی حالت پذیر باشند . کف صندل نباید خیلی شل باشد تا باعث درد کف پا شود. کف کفش تابستانه مردانه نیز باید از موادی ساخته شود که گرما را به پا منتقل نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *