ست تیشرت شلوار بچه گانه کودکانه(10 مدل ترند)پسرانه دخترانه+خرید

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 1 {دقیقه}

ست تیشرت شلوار بچه گانه کودکانه انتخاب راحتی است همه ما میدانیم میان دنیایی از تنوع لباس بچه گانه، خرید تیشرت شلوار کودکانه، کمی دشوار به نظر می‌رسد  ممکن است پیش از خرید به این مسئله فکر کنید که چه لباسی برای فرزندتان مناسب است، از این رو در این مقاله سعی کردیم که یک راهنمای و لیست خرید کامل و جامع برای خرید تیشرت شلوار بچگانه در اختیارتان قرار بدهیم تا یک خرید آسان را تجربه کنید.

  

سایز و قد تی‌شرت :

تی‌شرت‌ تنگ و یا گشاد می‌توانند باعث ایجاد ناراحتی برای فرزندان شوند اگر قصد دارید تی‌شرت بچگانه اینترنتی بخرید، بهتر است ابتدا از جدول نمودار سایز استفاده کنید و اندازه مناسب را با اندازه بدن فروزندتان با متر تطبیق نمایید قد تی‌شرت هم مهم است. لباس بلند برای فصل سرد سال و تی‌شرت‌ کوتاه برای فصل گرم مناسب میباشد

 

قیمت ست تیشرت شلوار قرمز مشکی

 

قیمت ست تیشرت شلوار قرمز مشکی 99.000 تومان

  

 

 

خرید فروش سفارش اینترنتی پستی آنلاین ست تیشرت شلوار کودکانه بچه گانه

 

ست تیشرت شلوار بچه گانه کودکانه پسرانه

 

قیمت ست تیشرت شلوار مشکی 119.000 تومان

  

 

قیمت ست تیشرت شلوار مشکی

 

 

قیمت ست تیشرت شلوار مشکی 85.000 تومان

 

قیمت و خرید ست تیشرت شلوار بچه گانه کودکانه

  

قیمت ست تیشرت سفید شلوار مشکی

 

 

قیمت ست تیشرت شلوار 99.000 تومان

  

 

جنس تی‌شرت و شلوار : 

 تی‌شرت‌ از جنس‌های مختلفی مانند پنبه، نخ، پلی‌استر ویسکوز و… تولید می‌شوند. اما نخ پنبه به‌عنوان یکی از پراستفاده‌ترین جنس‌های تی‌شرت میباشد که قیمت مناسبی هم داردچون بافت نرم و مرطوبی دارد و باعث تنفس بهتر پوست خواهد شد و به سادگی قابل شستشو میباشد. اما  لباس ورزشی جنس پلی استر نیز در فصل گرم و برای فعالیت‌های ورزشی مناسب میباشدبرند تی‌شرت  شامل ابرکرومبینایک، آدیداس، زارا، آندرامور، پوما ، کارترز و… می‌شوند. 

 

 

 

بهترین لباس فصل تابستان کودکان:

لباس های  تیشرت و شلوار ورزشی گزینه خوبیبرای فصل تابستان میباشد. اما اگر اگر فرزند شما دختر است، از پیراهن‌های پارچه‌ای گلدار انتخاب کنید. ولی اگر پسر است شلوار و تی شرت‌ بهترین گزینه است.

جمع بندی : 

فعالیت های زیادی برای کودکان وجود دارد، بنابراین پوشیدن لباس های با کیفیت توصیه می شود. از انجای یکه  لباس های مارک گران قیمت لزوما کیفیت خوبی ندارند. پس به دنبال لباس هایی باشید که قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالایی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *