برس شستشوی بدن برقی【10 عدد لیف سیلیکونی شارژی صورت حمام】+ فرچه دستکشی

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 8 {دقیقه}

برس شستشوی بدن برقی و دستی یا لیف سیلیکونی مخزن دار و لیف دستکش دار از جدیدترین محصولات حمام میباشند  از انجایی در دو سالگی ویروس کرونا به سر میربریم و بهداشت در این روزها بسیار مهم است قصد داریم لیف طرح دستکش و لیف مخزن دار زنانه مردانه کودکانه را در فروشگاه لینک سرا قرار دهیم این محصولات با کیفیت برای حمام و پاکیزگی پوست بدن میباشد و میشود گفت یک لیف جدید و کار آمد میباشد البته هنوز هم لیف های قدیمی و سنتی بهترین لیف برای خیلی ها میباشد اما ما 5 پنج مدل لیف دستکش دار کاموایی فرچه ای پشت کمری و لیف حمام مدرن جا مایعی مخزن دار سیلیکونی را قرار داده ایم

خرید لیف دستکش ایا راضی کننده است ؟

اگر از این دستکش حمام که همه لیف خودمان است استفاده کنید دلتان میخواهد همیشه از این دستکش استفاده کنید چون هر کسی که از این دستکش استفاده کرده است راضی بوده و از همه مهم تر مشتریان لینک سرا هم راضی بوده اند از این محصول میتوان هم برای صورت استفاده کرد هم بدن چون زبری این دستکش بسیار با کیفیت است بخاطر همین موضوع بدن شما را به سادگی تمیز خواهد کرد و از نکات حائز اهمیت این دستکش این است چون طرح دستکش است کاملا روی پوست مینشیند و این کار باعث پا ک کردن و عمل ماساژ دادن هم میباشد و باعث رفع خستگی شما هم خواهد شد.

برس لیف حمام سیلیکونی مخزن دار مناسب چه کسانی است :

این نوع برس ها مناسب دختران و خانوم ها میباشد و چون معمولا خانوم ها همیشه دوست دارند که از لیف های نرم و با کیفیت استفاده کنند و از همه مهم تر کودکان که برای خرید و اطلاع از قیمت لیف مخزن دار به پایین همین پست مراجعه بفرمایید.

 

  1-  معرفی محصول اول  لیف دستکشی

 

لیف دستکشی کاموایی بافتنی

لیف پیلینگ دستکشی چیه چیست :

لیف پیلینگ زنانه دخترانه مردانه مانند دستکش آشپزخانه ظرف شویی عمل میکند فقط باید تستان کنید و برید سر اصل مطلب که با پوشیدن آن می‌توان به‌راحتی تمام قسمت‌های بدن خور را را لیف بکشید و حسابی تمیز شوید .و عمل پلینگ خود را در خونه بدون هیچ دردسری انجام بدید .دستکش لایه بردار زنانه دختران فروشگاه لینک سرا که ارسال به تمام نتقاط ایران را دارد را در حمام به صورت چرخشی بر روی پوست خود به ارامی بکشید تا لایه های مرده پوستتان از بدن جدا شود چون با این کار پوستی شفاف خواهید داشت .

لیف لایه بردار چه کارهایی انجام می دهد :

این دستکش جدید 2021 لایه بردار پوست‌های مرده بدن، شاداب کننده پوست بدن مردان و زنان ، دارای بافتی طبیعی که ضد حساسیت که باید هفته‌ای یک بار بدن خود را با این لیف دستکشی بشویید تا پوستی شفاف به خود هدیه بدهید .این دستکش حمام با داشتن از پرز های زبر و بلند خود پوست را پاکیزه و از همه مهم تر ماساژ هم میدهد.

در ساخت لیف دستکشی چه چیزهایی به کار رفته است :

این دستکش حمام فروشگاه لینک سرا از الیاف سنتزی که ترکیبی از پلی استر و پلی اتیلن می باشد ساخته شده است و هیچ عوارضی پوست و برای تهدید سلامتی شما ندارد این لیف دستکشی محافظ پوست شما است.

قیمت محصول 20.000 تومان

محصول اماده به ارسال است

موجود است

 

  2-  معرفی محصول دوم  لیف سیلیکونی مخزن دار

 

لیف مخزن دار سیکیونی

لیف مخزن دار سیکیونی کودک بچه چیست :

لیف برس دار نرم سیلیکونی یک لیف جدید و مدرن برای خانوم ها اقایان و بچه ها میباشد و فقط کافی است در پوش این مخزن دار برسی را خارج نمایی و صابون یا شامپو مورد نظر خود را در ان بریزید و حالا نوبت این لیف حمام است که هم شما را ماساژ دهد و تمیز نمایید و با این لیف کودکان تمایل بیشتری به حمام رفتن پیدا میکنند.

برس مدرن حمام مخصوص خانوم های حساس:

با لیف مخزن دار خانوم ها میتوانند آایش صورت خود را پاک نماییند و با این لیف با لیف های سنتی پارچه ای زبر خداحافظی کنید سعی کنید این لیف را بعد استفاده در جای خشک قرار دهید تا عمر بالایی برای شما داشته باشد

 

سبک ، بادوام نرم پوست را تمیز و احیا کنید.سلولهای پوستی مرده را به از بین می ببریداز صابون یا شامپو مورد علاقه استفاده کنید و از یک دوش ماساژ خوب لذت ببرید. جنس لیف : سیلیکون

 

 

قیمت لیف سیلیکونی مخزن دار 60.000 تومان

محصول اماده به ارسال است

محصول در انبار موجود است

  3-  معرفی محصول سوم برس برقی حرفه ای شستشو بدن
دستگاه فرچه برس لیف برقی شستشوی بدن
دستگاه فرچه برس لیف برقی شستشوی بدن

مشخصات محصول برس لرزشی شارجی صورت بدن چیست :

این برس شستشوی برقی بدن تمیز کننده صورت و بدن است که 5 سرعت مختلف لرزش را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید به راحتی شدت ماساژ خود را تنظیم کنید. با سیلیکون فوق العاده نرم و دوستدار پوست ساخته شده و قابل شارژ است. با شارژ کامل ، برس می تواند حدود یک ساعت ادامه یابد.

ضدآب آسان تمیز میشودمناسب برای پوستهای چرب ، خشک و حساس سیستم پاک سازی کامل صورت و بدن: دسته جداشونده قلم مو و سرعت 5 درجه کاملاً تمیز کننده ، از شستشوی صورت تا شستشوی بدن ، از یک شستشوی آرام تا تمیز کردن عمیق شدید ، به طور موثر چربی ، باقی مانده آرایش و جوش های سرسیاه را پاک می کند ، چهره صاف با این فرچه لرزشی برقی قابل شارژ به سادگی با یک دکمه قدرت مناسب را برای خود تنظیم کنید (بسته به حساسیت پوست شما). 5 سرعت لرزش وجود دارد. سرعت بالا و پایین برای کارهای مختلف تمیز کردن.

کاملاً ضد آب درجه بندی IP68 به این معنی است که این ماده در حمام یا حمام کاملاً ایمن است

این برس بدن شوی برقی ضد آب حمام لاکچری با یک باتری قابل شارژ داخلی 1000 میلی آمپر / 3.7 ولت به راحتی شارژ می شود و در 1 ساعت شارژ کامل را فراهم می کند و برای 10 تا 15 روز برای یک نفر آماده استفاده عمومی می شود. ین برس لیف برقی قابل حمل باعث می شود پوست شما نشاط پیدا کند و عاشق برس خود شوید. هدیه ای خارق العاده برای همسرتان یا دیگری قابل توجه شما می گیرد

اگر پوستی چرب یا خشک دارید ، با لذت بسیار زیادی تفاوت های بزرگی را مشاهده خواهید کرد. شما مشتاقانه منتظر دوش گرفتن هستید و آن را سرگرم کننده ، لذت بخش و آرامش بخش می کند. در زیر دوش یا وان حتی در زیر آب کاملاً ضد آب است. این واقعا همه چیز را از منافذ پوست شما پاک می کند. شما قلم موهای قدیمی خود را دور بریزید زیرا همه ما را پوشش می دهد قیمت برس شستشوی بدن زنانه مردانه این روزها متفاوت است

برس فرچه دسته دار سیلیکونی الکتریکی دسته قابل جدا شدن دارد براش شست و شوی بدن برای انواع چوست خشک چرب معمولی مناسب است این براش دارای باتری قابل شارژ داخلی بوده که قابل شارژ کامل در 1 ساعت می باشد که اجازه ی استفاده عمومی به مدت 10-15 روز برای یک نفر را می دهد این دستگاه بعد 10 دقیقه خودکار خاموش میشود

قیمت برس شستشوی بدن 120.000 تومان

ارسال با تمام متعلقات

محصول در انبار موجود نیست

  4-  معرفی محصول چهارم فرچه بدن شارژی
برس شستشوی بدن شارژی
به 3 باتری AA معمولی یا شارزی نیاز دارد  ماساژ، برس دسته بلند دسترسی به پشت و پشت پا را آسان تر می کندکمک می کند تا پوستی سالم تر و جوان تر به نظر برسد و فوراً درد عضلات خسته را تسکین دهد
قیمت برس شستشوی بدن شارژی 110.000 تومان

ارسال با تمام متعلقات

محصول در انبار موجود نیست

  5-  معرفی محصول پنجم  فرچه شستشو ساده
فرچه شستشوی بدن

فرچه دسته دارد دسته بلند شستشوی بدن حمام بدن چیست :

فرچچه برس دار شستشو بدن یک فرچه جدید و دسته بلند برای پاک کردن مناطقی از بدن است که دسترسی به ان مشکل است مثل پشت این فرچه بای ماساز دادن هم مناسب میباشد100٪ کاملاً جدید و با کیفیت بسیار راحت برای تمیز کردن بدن خانوم ها اقایان برای نرم کردن پا ، کمر و زانو بسیار مناسب است. لیف دیواری تنشور برس شستشوی بدن دستی برای کمک به شما در تمیز کردن و ماساژ بدن طراحی شده است.

جنس : پلاستیک

جنس برس : موی نرم

رنگ: قرمز ، سبز ، آبی

اندازه: طول: 35.5 سانتی متر

سر برس: L * W: 8.5 * 6 سانتی متر

بسته بندی شامل: 1 عدد برس دوش

قیمت برس شستشوی بدن دستی 15.000 تومان

اتمام موجودی

  6-  معرفی محصول ششم  لیف پشت شور سیلیکونی
لیف پشت کمری سیلیکونی

لیف پشت شور کمری سیلیکونی چیست :

این لیف دارای خطوط دو طرفه است می توانند به طور موثر یک اثر پاک کنندگی بر روی شما داشت هبدش .سطح این برس با سر برس 1 سانتی متر ضخیم طراحی شده است تا منافذ پوستتان را کاملا تمیز کند با خاصیت مالش دهندگی آرام به شما کمک می کند کف زیادی ایجاد کنید و بدن خود را ماساژ نرم دهید.ساخته شده از مواد سیلیکونی با کیفیت بالا سازگار با محیط زیست ، و از همه مهم تر هیچ ماده مضر در ان به کار نرفته است ، این لیف با قیمت مناسب در برابر درجه حرارت بالا مقاوم می باشد ، به سادگی پوسیده نمیشود و مقاوم است مناسب برای گروه های مختلف ، مانند کودکان ، افراد مسن ، مردان و زنان میباشد

معرفی مشخصات لیف سیلیکونی حمام دسته دار:

جنس : سیلیکون

اندازه لیف: 60 * 9 سانتی متر

قیمت لیف پشت شور سیلیکونی 95.000 تومان

موجود شد

  7-  معرفی محصول هفتم  لیف سیلیکونی
لیف سیلیکونی شستشو بدن

 

لیف سیلیکونی شستشو بدن سبک، بادوام، تنفس، نرمبه طور موثر گردش خون را تقویت می کند، متابولیسم را سرعت می بخشد. پاکسازی و احیای پوست.به آرامی سلول های مرده شاخی پوست را از بین ببرید از صابون یا ژل دوش مورد علاقه شما استفاده می شود و از یک دوش ماساژ خوب لذت ببرید. جنس: سیلیکون رنگ: آبی، سبز، صورتی، بنفش (تصادفی)

قیمت لیف سیلیکونی 50.000 تومان

موجود نیست

  8-  معرفی محصول هشتم فیس براش شستشو صورت
فیس براش شستشو صورت
قیمت برس برقی شستشوی صورت 450.000 تومان

ارسال با تمام متعلقات

توجه این محصول فقط برای صورت است


  9-  معرفی محصول نهم لیف اسفنج دار
قیمت لیف اسفنجی
قیمت لیف اسفنجی 60.000 تومان

  10-  معرفی محصول دهم لیف چسبانکی
قیمت لیف چسبانکی
قیمت لیف چسبانکی 170.000 تومان

ليف سيليکوني مخزن دار چيست:

ليف سيليکوني مخزن دار از جنس سيليکون نرم است که در مرکز آن يک مخزن براي ريختن شامپو بدن تعبيه شده است و شما ميتوانيد آن را براي تميز نموندن بدن خود استفاده نماييد.

برس برقی شستشو بدن چیست:

برس برقی شستشو بدن چیست برس سیلیکونی شستشوی بدن دارای ۵ سطح سرعت و دارای باطری قابل شارج داخلی است.دستگاه کاملا ضد آب میباشد این دستکگاه دستگاه برای جلوگیری از استفاده بیش از حد هر ۱۰ دقیقه بطور اتوماتیک خاموش میشود.

ليف دستکشی چيست:

ليف دستکشی ساخته شده از الیاف سنتزی است دارای بافتی طبیعی و ضد حساسیت که فقط کافی است مثل دستکش در دستان خود ان را قرار دهید.

 

چگونه حمامی زیبا داشته باشیم :

چگونه حمامی مرتب  و تمیز داشته باشیم بدون شک داشتن حمامی زیبا در روحیه شما تاثیر گذار خواهد بود ساده ترین راه این است که از رنگهای شاد در حمام استفاده کنید مثلا لگن جا لوازم حمامی و صندلی حمام رنگ شاد بسیار میتواند فضای حموم را تغییر بدهد.

 

 

جمع بندی :

تحقیقات زیادی در مورد فواید دوش آب سرد و گرمانجام شده است و اغلب آنها تاکید می کنند که این روش در صورت استفاده متعادل و منظم می تواند اثرات مثبت زیادی داشته باشد که میتوانید به مقاله های دیگر سایت ها مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *