خرید اینترنتی هدفون بی سیم ارزان قیمت+وایرلس با سیم استریو برای موسیقی مطالعه باشگاه پیاده روی مسافرت

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 7 {دقیقه}

 

 

Black Quote

خرید اینترنتی هدفون بی سیم ارزان قیمت پیشنهاد امروز ماست هدفون ها یک محصول پر کاربرد در بین مردم جهان هستند هر روز تعداد کاربران اینترنت و گوشی‌های هوشمند در جهان روند صعودی به خود میگیرد و طبیعتا لوازم جانبی مثل هدفون ها هدست یا هندزفری هم طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

یکی از فاکتور های مثبت هدفون ها این است که وقتی هدفون را در داخل گوشی قرار میدهید هم به شما بهترین کیفیت صدایی را میدهد و هم قادر خواهید بود کوچک ترین صدا ها را واضح بشنوید. در هنگام خرید هدفون باید نوع برند مثل نوع اتصال، منبع صدا، قابلیت جابجایی، توانایی حذف نویز یا بی سیم بدون یا با سیم بودن و غیره توجه نمایید.

قبل خرید هدفون یا هندزفری هم باید به ظاهر هدفون و حتی گوشتان توجه نمایید اگر گوشتان بزرگ باشد بدون شک هدفون های که کوچک میباشند مناسب گوشتان نخواهد بود و باعث درد لاله گوش خواهد شد. پس عدم تناسب با سایز گوش و سر میتواند برای شما مشکل ساز باشد. گوش دادن به آهنگ مورد موقع ورزش کردن و سایر فعالیت ها هم یکی از قابلیت های هدفون ها محسوب میشود.

 

 

بهترین هدفون برای موسیقی با قیمت مناسب چیست :

بر خلاف خیلی از افراد که فکر میکنند هر چقدر هدفون گران قیمت تر باشد صدای آن شفاف تر است باید بگوییم شاید تا حدودی درست باشد باشد بارها دیده شده که یک هدفون گران قیمت تهیه میفرمایید اما صدای هدون آن چیزی نیست که میخواهید و شاید حتی بخاطر بیس بالایی که دارد گوش شما را هم اذیت کند قبل خرید حتما هدفونی را انتخاب کنید که صدای استریو داشته باشد نه صدای باس Bass گوش خراش یا همان بیس بالا چون در این حالت گوش شما به مرور اذیت خواهد شد مخصوصا اگر مدت زیادی با هدفون موسیقی گوش میدهید حتما هدفونی انتخاب نمایید که صدای استریویی داشته باشد و فرقی نمیکند چه قیمتی دارد.

 

هدفون بی سیم یا هدفون با سیم بخریم :

طبیعتا هدفون های بی سیم بلوتوثی وایرلس از نظر کلاس بهتر از هدفون های با سیم هستند اما یکی از معایب هدفون های بی سیم این است که همیشه باید یا شارج باشنید یا باطری های آن بعدی مدتی تعویض شوند یا گاهی اوقات ممکن است بلوتوس آنها مشکل پیدا کند. اگر میخواهید هدفون بی سیم بخرید حتما هدفونی تهیه نمایید که هم قابلیت با سیم و هم بدون سیم داشته باشد . نوبت به هدفون بی سیم میرسد که در زمانی های قدیم هم بوده این محصولات معایب خاصی ندارند و فقط ممکن است گاهی اوقات سیم آنها به مشکل بر بخورد که با تعویض آن مشکل حل خواهد شداما نکته مهم این است همه چی بستگی به سلیقه شما دارد که کدام هدفون را میخواهید تهیه کنید.

 

هدفون وایرلس بی سیم چیست :

به زبان ساده اگر بخواهیم بگوییم هدفون بی‌سیم هدفون های بدون سیم هستند و معنی فارسی وایرلس میشود بی سیم و این ارتباط امروزه با بلوتوث متصل خواهد شد.

 

هدفون بخریم یا هندزفری :

هدفون وسیله ای برای گوش دادن به آهنگ یا فیلم مورد علاقه است که با آن نمی توانید هیچ تماسی برقرار نمایید. اما هندزفری برای گوش دادن به موسیقی زیاد مناسب نیست و بیشتر برای مکالمه کاربر دارد.

 

خرید هدفون بیسیم پرداخت درب منزل :

شما میتوانید هدفون های خود را سفارش دهید و هر کجای ایران که هستید درب منزل خود تحویل بگیرید جهت مشاهده مشخصات کامل و لینم خرید پستی ایلون سبز رنگ یا کلیک یا لمس نمایید.

 

خرید هدفون ارزان قیمت

 

خرید هدفون بی سیم

 

 

 

قیمت هدفون وایرلس p47 مدل 199.000 تومان

محصول درجه یک چینی

هدفون شارزی رادیو دار بیسم کارت مموری خور

پرداخت درب منزل

یک هفته گارنتی

موجود است

 

 

قیمت هدفون وایرلس

 

صدای شگفت انگیز هدفون های بی سیم  طراحی ارگونومیک با گوش‌بندهای چرمی طراحی تاشو برای قابل حمل و کشش، که به شما امکان می دهد بدون محدودیت و دوام عالی، تناسب کامل را پیدا کنید

 

قیمت هدفون وایرلس  119.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

هدفون سیمی تاشو صورتی

هدفون سیمی تاشو هدفون بالای گوش هدفون استریو باس با میکروفون دارای بالشتک جهت راحتی در طول استفاده طولانی مدت و کوتاه مدت دارای صدای استریو هر موسیقی یا پادکست را پخش کنید و آن را با صدای استریو با کیفیت بالا بشنوید.

قیمت هدفون سیمی تاشو 29.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

هدفون ارزان قیمت

 

قیمت هدفون بلوتوث P33 برند Macaron Set اسپرت 150.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

هدفون بی سیم

قیمت هدفون بند انگشتی بی سیم مدل i12-tws سفید 115.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

هدفون بی سیم

قیمت هدفون بند انگشتی بی سیم موبایل جی بی ال 250.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد

قیمت هندزفری استریو بلوتوث طرح اپل ایرپاد 149.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

هندزفری چیست :

میشود گفت هندزفری هم یک هدست و هم یک هدفون است و چند کاره میباشد وسیله‌ای است جزء لوازم جانبی موبایل است که این وسیله داخل گوش قرار میگیرد و جای کمتری اشغال میکند. شما میتوانید با هندزفری هم مکالمه نمایید هم فایلهای صوتی خود را گوش دهید و از همه مهم تر تماس های تصویری را با این وسیله انجام دهید.

هدفون چیست :

هدفون وسیله‌ای دارای است با دو گوشی بزرگ که از هندزفری بزرگتر میباشد وقتی شما هدفون را در گوش قرار میدهید و کل گوش پوشانده میشود تا شما صدای اطراف را کمتر بشنود و از موسیقی لذت ببرید، هدفون برخلاف هدست قابیت مکالمه ندارد و کاربرد آن بیشتر برای گوش کردن به آهنگ ، و فایلهای صوتی کاربرد دارد. البته با هدفون های گوشی میشود مکالمه انجام داد.

هدست چیست :

هدست وسیله ای است شبیه هدفون منتها که علاوه بر دو گوشی میکروفونی برای فرستادن صدای شما هم دارد و شما به کمک هدست برخلاف هدفون می‌توانید یک ارتباط دو طرفه داشته باشد.

هدفون استریو چیست :

مونو و استریو فرق های زیادی با هم دارند برای مثال صدای مونو، از هر دو اسپیکر به صورت یکسان پخش می شود و اگر گوشتان را نزدیک اسپیکر با صدای مونو ببرید خواهید شنید هر دو بلند گو یک صدای یکسان پخش میکنند. مونو یک صدای تک باندی است و کانال چپ و راست مجزا ندارد ، اما صدای استریو فرق بسیاری دارد استریو صدایی است از دو اسپیکر به صورت همزمان پخش و غیر متمرکز شنیده می شود یعنی صدای بلند گوی چپ با صدای بلند گوی راست یکسان نیست. کانال چپ و راست در استریو یکسان نیست.

بهترین هدفون برای ورزش چیست :

از انجایی که در هنگام ورزش بدن در حال عرق کردن است پس خرید هدفون های گران قیمت را توصیه نمیکنیم و داشتن یک هدفون بزرگ یا بند انگشتی ارزان هم کفایت میکنید. باید هدفونی را انتخاب کنید که با آن راحت باشید بهترین هدفون هد دست هندزفری چه با سیم چه بی سیم بلوتوثی مدلهایی هستند که با ارگونومی گوش سازگار است و کاملا در گوش شما کیپ شود تا هنگام حرکات ورزشی از گوش خارج نشود معمو لا این مدلها یک نگهدارنده دارند که در لاله گوش قرار میگیرند تا مانع خارج شدن هدفون در مواقع انجام تمرینات ورزشی از گوش شود.

نکات بهداشتی در مورد استفاده از هدفون :

عوارض هدفون هم این است که اگر مدت زیادی با هدفون آهنگ گوش دهید ممکن است باعث سر درد یا حتی درد گرفتن گوش خواهد شد.پس هر در هر فرصتی که در اختیار شما قرار میگردی به گوشتان استراحت دهید. سعی کنید در ایام کرونا (کووید 19 ) گوشی خود را به دیگران قرض ندهید چون باکتری ها و بیماری های گوش میتواند به سادگی از این طریق انتقال پیدا کنید اما اگر مجبور به این کار شدید حتما قبل استفاده هدفون را ضد عفونی نمایید. شما با استفاده از این نکات میتوانید هم هفدون استفاده کنید و هم سلامت گوش خود را به خطر نیندازید.

تکنولوژی حذف نویز چیست :

تکنولوژی حذف نویز (نویز کنسلینگ) در هدفون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تکنولوژی برای برقراری تماس کاربرد بیشتری دارد ، اما برای گوش دادن به آهنگ مورد علاقتان هم می‌تواند مناسب باشد.هدفون هایی که از تکنولوژی حذف نویز پشتیبانی می کنند می توانند در مواقعی مثل گوش کردن آهنگ ، انجام سفر با هواپیما و رفت آمد های روزمره بدون کاهش کیفیت صدا یک صدای شفاف را در اختیارتان قرار خواهند داد.

آموزش تعمیر هدفون شکسته یا خراب :

ما قصد داریم رایج ترین مشکلات هدفون ها را برایتان توضیح دهیم که به سادگی حل خواهد شد اگر بهترین هدفون های دنیا را هم خریداری نمایید امکان خراب شدن خواهند داشت طریقه تعمیر نمودن هدفون خراب اسان است اما باید دانش الکترونیک و حوصله یا وقت کافی برای این کار داشته باشد پس نیازی نیست بعد خراب شدن هدفون هدفون جدیدی تهیه فرمایید.

داشتن یک هویه و سیم لحیم در خانه برای آنهایی که مشکل خرابی وسایل الکتریکی دارند بسیار مهم است مخصوصا در زمانی زندگی میکنیم که قیمت اجناس و یا حتی تعمیرات هم روز به روز افزایشاست پس اگر دست به آچار باشید میتوانید هزینه های خود را کاهش دهید.

معمولا بیشتر خرابی هدفون ها از سیم آنها است گاهی اوقات مشکل قطعی صدا در موقع حرکت سیم پارگی سیم داخلی هدفون است که باید قبل هر کاری محل پارگی را پیدا کنید که با حرکت سیم میتوانید این کار را انجام دهید بعد پیدا کردن میتوانید با بریدن سیم و چسباندن آن مشکل را برطرف نمایید حتما یادتان باشد که روی سیم های هدفون یک عایق رنگی وجود دارد که باید با کبریت ان عایق را حرات دهید تا ذوب شود.

در مورد خرابی سوکت هدفون هم جای نگرانی نیست چون در لوازم الکتریکی ها لوازم یدکی این محصولات به سادگی پیدا خواهد شد. اما اگر مشکل خرابی هدفون بلند گوهای داخلی باشد طبیعتا باید تعویض شوند که قیمت آنها کمی بالا خواهد بود . نکته اخر در مورد شکستگی هدفون آن است میتوانید از چسب های فوری استفاده نمایید.

چرا هدفون بعد مدتی وز وز میکند :

این بستگی به جنس هدفون دارد و ضربه زدن به هدفون و یا استفاده زیاد به موزیک های بیس دارد میتواند چنین مشکلی را ایجاد کند.

جمع بندی :

همراهان، بزرگواران و بازدیدکنندگان محترم ضمن تشکر فراوان از همراهی شما، امیدواریم این مقاله در مورد خرید هدفون برایتان مفید واقع شده باشد باید اضافه کنیم به مرور به لیست هدفون های ارزان این صفحه اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *