11 مدل ارزان دستگاه ماساژور دستی کوچک و مینی

دستگاه ماساژور دستی کوچک و مینی
⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 5 {دقیقه}

 

توضیحات

دستگاه ماساژور دستی کوچک ، زمانی که خسته هستید به کمکتان خواهد آمد چون جوانی هر فرد روزی به پایان خواهد رسید و هر یک از ما به سن میانسالی خواهیم رسید البته دوره جوانی بهترین دوران زندگی هر فرد است که تکرار نخواهد شد.

با افزایش سن و رسیدن به میانسالی، مفاصل و عضلات انسانها شروع به سفت شدن خواهد کرد  و به تدریج حجم عضله بدن کم میشود  اما بهترین راه برای مقابله استفاده از ماساژور و ورزش است چون ماساژ دادن نقاط بدن برای کم شدن استرس کاهش درد بهبود سیستم عصبی کاهش فشار خون و ضربان قلب را به وسلیه ماساژ دادن کاهش می یابد و شما همیشه سر حال خواهید بود.

ماساژ بدن  قدمتی بیش از چهار هزار سال دارد البته باید قبل از انجام ماساژ حتما اطلاعات خود را بالا ببرید و بسنده به خرید یک ماساژو نکنید.  

امروزه بخاطر مشغله های کاری بیشتر افراد مخصوصا آنهایی که پشت میز فعالیت دارند همیشه احساس خستگی میکنند که داشتن یک دستگاه ماساژو برقی یا باطری خور میتواند تا حد زیاد خستگی را از بدنشان خارج نمایند البته تنوع ماساژو ها بسیار بالا  است و قبل خرید باید بدانید برای کدام نقطه از بدن میخواهید استفاده نمایید.

ماساژ موجب ترشح آندروفین در بدن اقایان و خانوم ها خواهد شد که بعد ماساژ احساس خوبی خواهید داشت ماساژور دستی جیبی می تواند برای کسانی که عاشق ماساژ هستند و می خواهند  در هر کجا به راحتی خستگی را از تن خود بیرون کنند.  گزینه مناسبی است. ما در این مقاله فهرستی از چندین مدل ماساژور های موجود در بازار را گرد آوری کرده ایم که به ترتیب در پایین قابل مشاهده است.  

 

 

دستگاه ماساژور دستی کوچک و مینی ارزان چیست :

ماساژ دادن با دست توسط خودتان باعث میشود دستانتان خسته شود و نیروی بیشتری باید به کار ببرید و طبیعتا خسته خواهید شد اما با داشتن  ماساژور دستی می توانید تا حد زیادی این مشکل را بر طرف نمایید. دستگاه ماساژور با داشتن  چند ماساژور دایره ای که بصورت لرزشی کار می کند عضلات بدن را به درستی ماساژ می دهند. این محصولات بسیار  وزن کمی دارند و به آسونی می توان آن را در هر زمان و هرجا استفاده نمود . معمولا ماسازور ها هم با برق و هم با باتری و کابل یو اس بی کار میکنند.

  

مزایای داشتن یک ماساژور در خانه یا محل کار چیست :

دستگاه ماساژ موجب افزایش و بهبود گردش خون در افراد میشود موجب درمان و  تسکین درد‌های ناشی از کشیدگی و گرفتگی عضلات خواهد شد  ایجاد احساس آرامش رفع استرس در عضلات  کمک به دستگاه گوارش میشود. ماساژ سبک‌های متفاوتی دارد: ماساژ تایلندی، سوئدی،  ماساژ روسی، ماساژ چینی،  جمله سبک‌های شناخته شده هستند. 

  • نکات مهم قبل ماساژ صورت یا بدت:   قبل ماساژ بدن یا صورت  اگر زخم یا هرگونه التهاب پوستی در بدن دارید  به  نباید از ماساژ استفاده نمایید . بهتر است قبل  ماساژ دست و صورت خود را با آب نیمه گرم و صابون حمام شست شو بدهید.  
  • دستگاه ماساژور از کجا بخریم : برای خرید دستگاه ماساز میتوانید محصولات پایین که به ترتیب قرار داده شده است را مشاهده بفرمایید شما میتوانید جهت مشاهده مشخصات محصول مورد نظر بری روی آیکون سبز رنگ کلیک یا لمس نمایید تا وارد صفحه اصلی محصول شودی و در آن صفحه میتوانید محصول خود را سفارش دهید و هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید.

 

خرید ماساژور میمو

مینی ماساژور یو اس بی میمو :

قیمت مینی ماساژور USB میمو 149.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

قیمت  مدل پایی دیجیتالی 180.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

قیمت ماساژور پروانه ای 130.000 تومان

ماساژور برقی پروانه ای

Butterfly Electric Massager

موجود است

 

ماساژور سر

ماساژور سر جنس فلزی :

قیمت  مخصوص سر 35.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

بهترین ماساژور برقی بازار

 

بهترین ماساژور برقی بازار با قیمت مناسب :

قیمت ماساژور برقی تمام بدن 550.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

ماساژور تنفگی

 

 

قیمت  مدل تفنگی 750.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

ماساژور دستی باطری

ماساژور صورت Beauty Massager :

قیمت  مخصوص صورت 130.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

ماساژور صورت

ماساژور صورتSkin :

قیمت مخصوص صورت 95.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود است

 

 

دستگاه ماساژور دستی 

ماساژور سه بعدی :

قیمت مدل سه بعدی 150.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

    

ماساژور انگشتی

  

ماساژور ویبره انگشتی :

 

قیمت ویبره انگشتی 40.000 تومان

2 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

  پد صفحه ای گرد ماساژ پا

پد صفحه ای گرد ماساژ پا :

قیمت پد صفحه ای گرد ماساژ پا 60.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

    

ماساژور دستی

  ماساژور دستی 3D صورت و بدن :

قیمت دستی 3D صورت و بدن 75.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

    

 

  ماساژور مخصوص پا

ماساژور مخصوص پا :

قیمت مخصوص پا 45.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

موجود نیست

 

فواید ماساژ صورت چیست :

ماساژ صورت برای جوانسازی پوست صورت بسیار موثر است با ماساژ دادن صورت پوست صورت نرم‌تر و سفت‌تر میشود. ماساژ صورت چه در آقایان و چه خانومها  باعث تکسین سردرد و دردهایی که در ناحیه صورت خواهد شد البته پیشنهاد رسانه لینک سرا این است قبل ماساژ صورت حتما در فضای مجازی اطلاعات بیشتری کسب نمایید. ماساژ دادن می توان برای درمان صدمات  مختلف ورزشی استفاده کرد از طرف دیگر متخصصان فیزیوتراپی و توانبخشی برای درمان برخی از بیماران خود از روش های متفاوت ماساژ استفاده می کنند. ماساژ در تمام جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

  • تاثیر ماساژ بر روی موی سر : ماساژ سر همانند ماساژ بدن است، با این تفاوت که با ملایمت و ارامی باید انجام می شود . موی سر را معمولا بدون روغن مخصوص ماساز میدهند و  برای ماساژ موی سر از نوک انگشتان باید استفاده شود که از ماساژور مخصوص موی سر هم میتوانید استفاده نمایید معمولا دستگاه ماساژ موی سر همانند نوک انگشتان عمل خواهد کرد. ماساژر موی سر بسیار برای مو مفید است که برای بالا بردن اطلاعات خود در فضای مجازی مطالعه بیشتری نمایید.
  • روغن یا کرم  هنگام ماساژ مناسب است یا خیر: هنگام ماساژ استفاده از روغن یا کرم ماساژ که در داروخانه ها موجود است بسیار موثر خواهد بود. استفاده از روغن یا کرم ماساژ در ماساژ صورت و بدن هم برای بسیار مفید خواهد بود و حس آرامش را بیشتر خواهد کرد.باید این نکته را هم اضافه کنیم روغن یا کرمی  خریداری نمایید که مناسب پوست خودتان باشد.اگر محصولی را تهیه کردید که مناسب پوستتان نبود از محصولات دیگری استفاده نمایید.

 

جمع بندی :

ثابت شده است که ز ماساژ دادن بدن موجب رفع خستگی بدن و ایجاد حس خوب برای افراد میشود  فواید ماساژ به چند مورد ذکر شده محدود نمی شود. هدف این مقاله این بوده که شما را با تاثیرات ماساژ   آشنا شوید و محصولات کاربردی را هم معرفی کند پس حتما بعد خریداری هر محصول با نحوه کار آن هم اشنا شوید که در فضای مجازی موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *