خرید روکش سیلیکونی ظروف مواد غذایی(نمونه اصلی)کشی 6 تایی

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 6 {دقیقه}

توضیحات

روکش سیلیکونی ظروف  مواد غذایی یا درپوش چسبی ظروف یا درپوش کشی پلاستیکی ظروف بسیار پر کاربرد هستند که داری 6 سایز متفاوت میباشند که برای هر ظروفی و مواد غذایی دیگری کاربرد دارد. این محصول چند سالی است وارد بازار شده است و بسیار در بین خانوم های ایرانی و خارجی پر طرفدار شده است چون باعث میشود عمر مواد غذایی آنها بالاتر برود.

درپوش سیلیکونی ظروف محافظ غذا به آسونی روی هر وسلیه ای میچسبد چون این محصول بر خلاف پلاستیکی حالت کششی دارد و بخاطر این انعطاف باعث میشود کاملا روی ظروف چفت شود و مانع ورد هواد در ظروف خواهد شد که طبیعتا باعث می شود مواد غذایی فاسد نشود با این محصول میتوانید  از لیوان گرفته تا کاسه و بشقاب را  بعد از هواگیری، کاملا بپوشانید.

درپوش سیلیکونی هندوانه در بسته بندی 6 عددی با سایزهای گوناگون  ساخته شده است. لازم به ذکر است که این روکش ها  ، در برابر دمای بالا مقاوم هستند ، به طوری که از آن می توانید در  مایکروویو نیز برای گرم کردن ظرف غذا نیز استفاده نمایید

اما پیشنهاد ما این است برای بالا بردن طول عمر بیشتر درپوش سیلیکونی قابلمه فرقی هم ندارد از کجا تهیه می کنید آن را فقط برای مواد غذایی خارج از مایکروویو استفاده نمایید چون طبیعتا نیازی ندارید که در مایکروفر این محصولات را قرار دهید.با این محصول میشود گفت همه ظروف آشپزخانه شما را پوشش خواهد داد .این محصول بر روی انواع ظروف با شکل های مختلف به آسونی قرار میگرید و از تبادل هوا جلوگیری خواهد کرد .

 

 

 

 

روکش سیلیکونی ظروف چیست :

درپوش سیلیکونی ظروف و محافظ غذا دهانه ظرف را میپوشاند و از تبادل هوا و محتویات داخل ظرف جلوگیری خواهد کرد تا  تازگی غذا، سبزیجات، میوه‌ها و … حفظ گردد. برای بالا رفتن عمر در صورتی که نیاز به کشش بیشتر دارید میتوانید ان را با اب گرم شستشو بدهید تا کمی نرم تر شود.

 

نکات بالا بردن طول عمر روکش سیلیکونی :

درپوش سیلیکونی لیوان یک روکش سیلیکونی پلاستیکی میباشد پس نباید اجسام تیز و برنده در داخل آن نفوذ کنید. در هنگام شسشتو این نوع محصولات باید دقت بفرمایید که آن را با اب و مایع ظرفشویی شستشو بدهید چون استفاده از مواد شوینده ای مثل وایتکس باعث کاهش طول عمر این نوع محصولات خواهد و بطبع کیفیت خود را از دست خواهند داد.

در زمانی که از این محصولات استفاده نمیکنید آنها را تا  نکنید و در همان حالت استاندارد خود قرار دهید.نکته اخر این که این محصولات را از هر کجایی که تهیه میفرمایید اگر از این محصولات استفاده نمی کنید آنها  لایه لایه را روی هم قرار ندهید چون بعد گذشت زمان باعث میشوند به هم بچسبند و ممکن است آسیب ببینند بهتر است آنها را جداگانه در جایی قرار دهید .شما میتوانید با رعایت این نکات طول عمر این محصولات را بالا ببرید.

 

درپوش سیلیکونی ظروف

 

مزایا و معایب داشتن روکش سیلیکونی چیست :

روکش سیلیکونی با سایز های مختلفی که دارد بسیار میتوایند به دردتان بخورد که میخواهیم ویژگی‌های‌ مثبت این محصول را برایتان توضیح دهیم مثلا زمانی که هندانه یا خربزه را برش میزنید این محصول بهترین گزینه برای این نوع مواد غذایی میباشد و یا حتی لیو ترش که قیمت بالایی یا زمانی که درب ماست را باز میکنید این محصول به راحتی میتواند به کارتان بیایید چون پوشاندن ماست باعث میشود طعم و مزه ان تغییر نکند.مزیت اخر این محصول قابل شسشتو بودن و استفاده مجدد آن است و تا زمانی که درست از آن استفاده نمایید میتوانید سالیان از ان استفاده نمایید.

نکته آخر این است که این محصول معایب خاصی ندارد و نمیشود از ا ایراد خاصی گرفت که تنها ایرادش این که برای ظروف های لبه داری مثل مربعی مناسب نمی باشند البته میشود برای ظروف این چنینی استفاده کرد ولی ولی ممکن است به درستی چفت نشود فقط وسایل و مواد غذایی گرد مثل هنداونه یا لیمو و غیره کابرد خواهد داشت.

 

درپوش سیلیکونی

 

نحوه استفاده از روکش پلاستیکی ظروف به چه صورت است :

 برای استفاده هر محصول باید از نحوه استفاده ان مطلع شوید زمانی که قصد پلمپ و پوشاندن مواد غذایی یا ظروفی هستید باید آن ظرف یا و درپوش کاملا خشک باشد و از 6 سایزی که این محصول در اختیارتان خواهد گذاشت سایزی انتخاب نمایید که مناسب آن ظرف باشد.

 

درپوش سیلیکونی ظروف بسته 6 عددی

 

مشخصات درپوش سیلیکونی ظروف و غذا :

محصول 6 عددی با 6 سایز مختلف دارای سایزهای : 6-10-12-14-16-21 سانتی متر

قابلیت استفاده برای ظروف از قطر 6 سانتی متر  تا 22 سانتی متر 

ساخته شده از جنس سیلیکونی مقاوم

قابلیت  انعطاف پذیری بالا مقاوم در برابر دمای بالا (حرارت غیر مستقیم)

قابل شست و شو 

قابل استفاده برای همه میوه های گرد

مخصوص دهانه ظروف مثل لیوان ،کاسه بشقاب  ، قابلمه ماهی تابله و غیره

 

 روکش سیلیکونی ظروف مواد غذایی

درپوش سیلیکونی

 

روکش سیلیکونی کجا بخریم :

شما میتوانید به دو صورت خرید پیامکی و خرید اینترنتی درپوش سلیکونی را سفارش دهید که توضیحات آن در پایین قابل مشاهده است که تنها کاری که باید انجام دهید سفارش محصول است و باقی کارها را بسپارید به ما چون این درپوش در هر کجایی که هستید برایتان درب خانه یا محل کارتان ارسال خواهد شد.

 

سفارش پیامکی درب سیلیکونی ظروف چگونه است :

شما میتوانید در هر مکانی و جایی که هستید فقط با ارسال شماره هایی که در پایین اعلام میشود ، ما را از تصمیم خرید در مورد درپوش سیلیکونی ظروف آگاه نمایید  تا اپراتور های ما در تماس تلفنی با شما، برای فرستادن روکش سیلیکونی مواد غذایی مورد نظر شما هماهنگی لازم را انجام دهند.

شما خواهید توانست سفارش روکش سیلیکونی ظرف غذا به  صورت پیامکی هم ثبت بفرمایید فقط کافی است که تلفن خود را بردارید و کد دستوری  06873760 را به سامانه ی  10004410 ارسال بفرمایید ؛ بعد چند دقیقه  یک پیامک به گوشی شما ارسال میشود که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد بفرمایید

البته همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت اما اگر می خواهید سفارشتان را خودتان شخصا ثبت بفرمایید و ادرس و مشخصات خودتان را وارد نمایید میتوانید  به آیکون خرید محصول و توضیحات پایین که با رنگ سبز مشخص شده است  مراجعه فرمایید.

قیمت درپوش روکش سیلیکونی دایره ای 110.000 تومان

1 بسته 6 عددی ارسال خواهد شد

 

کیسه سبز افزایش مدت نگهداری مواد غذایی

 

قیمت

کیسه سبز افزایش مدت نگهداری مواد غذایی

20.000 تومان

1 بسته  ارسال خواهد شد

 

قیمت گیره مواد غذایی

 

قیمت گیره مواد غذایی 30.000 تومان

2 بسته ع عددی  ارسال خواهد شد

 

 

کیسه نگهدارنده مواد غدایی

 

قیمت کیسه 2 عددی 15.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

 

 

 

قیمت درپوش نایلون  70.000 تومان

100 عدد ارسال خواهد شد

 

اگر در خانه روکش سیلیکونی نبود از چه چیزی استفاده کنیم:

اگر زمانی به روکش پلاستیکی احتیاج داشتید میتوانید از سلفون بجای روکش های ظروف استفاده کنید مثلا برای هنداونه یا مواد غذایی دیگر چون پوشاندن مواد غذایی باعث بالا بردن طول عمر و ماندگاری بیشتر آنها خواهد شد البته میتوانید از کیسه فریزر هم استفاده نمایید.

روکش سیلیکونی به چه دردی میخوره :

این محصول به کاندگاری بیشتر مواد غذایی به شما خواهد کرد و میتوانید سالیان زادی از این محصول استفاده کنید.

برای نگهداری مواد غذایی چه باید کرد :

معمول همه مواد غذایی که  باز باشند امکان خراب شدن و تغییر در انها وجود دارد و درپوش سیلیکونی برای مواد غذایی مثل هندوانه یا تمام ظروفی که درب ندارند کاربرد دارد و شما میتوانید سالها از این محصولات استفاده نمایید دما و رطوبت باعث ر فساد مواد غذایی میشوند. ، اگر به دنبال راه حلی برای نگهداری مواد غذایی داز مدت هستید، باید این دو پارامتر را در کنترل نمایید.

تاثیر بسته بندی در ماندگاری مواد غذایی :

بسته بندی مواد غذایی یا پوشاندن ان باعث بالا بردن زمان ماندگاری مواد غذایی مقاومت در برابر تغییرات ، فیزیکی و شیمیایی میشود البته همان طور که میدانید مواد عذایی که باز شود نباید زیاد در یخچال نگهداری کنید چون با گذشت زمان ارزش غذایی آن پایین می اید پس این نکته را رعایت نماید.

خلاصه بحث:

در بسیاری از مواقعی ضرفی را در داخل یخچال میگذارید یا مخصوصا هندوانه یا خربزه ای را نصف میکنیم حالا نیزا با چیزی داریم که بدون دردسر روی آنها را بپوشانم درست است با پلاستیک و سلفون میشود این کار را انجام داد اما با داشتن روکش سیلیکونی کشی میتوانید به سادگی روی انها را بپوشانید و بعد تمام شدن مواد غذایی سلفون را شستشو بدهید تا بعدا دوباره در صورت نیاز از آن استفاده نمایید البته سایزی را انتخاب کنید که به سلفون فشار بی اندازه وارد نشود تا پاره شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *